De nieuwe kring
De nieuwe kring
Korte omschrijving
Ik roep Antwerpenaren op om clubs te bedenken waar ze actief lid van willen zijn, maar die nog niet bestaan. Genoeg dezelfde antwoorden? Tijd om die club op te richten! Ik begeleid de opstart van die clubs onder de warme koepel van "De nieuwe kring".

Wat is het TOTALE budget voor jouw idee?
5700
Wat ga je doen en waarom?
Een wervende flyer/poster laten maken, breed digitaal en op papier verspreiden. Daarnaast een vzw oprichten waaronder de activiteiten kunnen plaatsvinden.
Welke stappen ga je zetten, wanneer, met wie?
Stap 1 (januari-februari): Opmaken van communicatiematerialen, communicatiekanalen.
Stap 2: (februari-maart) Antwerpse drukker zoeken/posterbedeler die binnen het budget een groot aantal flyers en posters kan drukken en verdelen.
Stap 3: (maart-april) Verspreiden maar! In heel district Antwerpen.
Stap 4: (mei-september/december) Alle inzendingen verzamelen, ordenen en matches maken.
Stap 5: (september-december) Een aantal eerste activiteiten stimuleren in de nu als feitelijke verenigingen opgestarte clubs.
Wie dient het idee in?
Wie krijgt het budget?
In welke postcode(s) vindt jouw idee plaats? (meerdere keuzen mogelijk)
Geef wat meer uitleg over de plaats.
Elke club/activiteit heeft eigen noden. Afhankelijk van wat er groeit, zoeken we naar geschikte plekken.
Welke valkuilen zie je?
Geen respons op de communicatiecampagne.
Hoeveel budget heb je nodig voor investeringen?
0
Geef wat meer uitleg over deze investeringen.
Geen investeringen.
Hoeveel budget heb je nodig voor werkingskosten zoals workshops, eten en drinken, promotie en communicatie, klein materiaal, vrijwilligers- of artiestenvergoedingen,…?
5000
Geef wat meer uitleg over je werkingskosten.
- 4500 euro: drukwerk (opmaak en druk)
- 800: 40x20euro vrijwilligersvergoedingen voor de verdelers
- 200: oprichting VZW
- 200: klein materiaal
Hoeveel budget heb je nodig voor personeel (in dienstverband of freelance)?
0
Geef wat meer uitleg over je personeelskosten.
Geen personeel